Oktober - rosa bandets månad

Globen lyser rosa hela oktober.
Den 28:e oktober är det Rosa Bandet-gala.
Man kan köpa rosa i oktober.
Lördagen den 25:e oktober är det den rosa lördagen. (Förra året utsågs Strömpilen i Umeå till "Bästa Rosa Lördag-arrangör 2007")

Alla vet nog vad rosa bandet står för. Köp ett, köp rosa och skänk en liten slant. Man grämer sig inte så mycket om man tappat en 50-lapp, men istället för att tappa den kan du skänka 50 kronor till rosa bandet.

Jag har startat en insamling till rosa bandet. Med mina cirka 80 besökare per dag borde vi kunna samla in en hel hög med pengar. Klicka på bannern här till vänster för att skänka en slant är du snäll!

Detta gör jag för dig Erika!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint initiativ!

Du förresten, hur tar du dig till storuman på allhelgona? Bara så du vet så åker jag och Johan upp och det finns plats i bilen..

2008-10-01 @ 17:29:14
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Duktig du är!

Här uppe var älgjakten inte sig lik iår... tänker på er alla!

Ensam är det svårt, men tillsammans kan vi göra skillnad!

2008-10-02 @ 09:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0