Nu kan jag inte klaga längre...

FÖR NU HAR JAG TV!!!!!

Jag skojar inte när jag säger att jag såg vem som åkte ut ur Idol, har världens största TV och är världens lyckligaste tjej. Detta gjorde mig genast på bättre humör.

Jag kommer se TV hela dagarna och hela nätterna. Hur ska jag ha tid att plugga?

Tränade för första gången ikväll på Friskis med Malin. Medeljympa med styrka. Himla kul att äntligen få röra på sig, men troligen hade väl hela Friskis medlemmar hittat ut till Ekeby för att träna kl 18 för det var proppfullt! Kroppen fick sig i varje fall en genomkörare och jag har säkerligen träningsvärk imorgon.
När jag kom hem så stod mamma vid spisen och lagade middag och Reidar höll på med TV:n. Tydligen fattades det en antennkabel upp till projektorn, men den hade han dragit medan jag var på träning. Åt god middag och hoppade sedan in i duschen och därefter begav jag och mamma oss på sightseeing genom Uppsala. Först ut till Sara för att hämta grejer sedan helgen och sedan ut till Friskis för jag hade glömt mina skor och cyklat hem i träningsskorna. Jag och Malin måste ha haft så mycket att prata om så jag glömde bort att byta skor även fast jag vet att jag sparkade av mig dem, men sedan hamnade nog fötterna i dem ändå fast jag trodde jag tog på mig ytterskorna.
Sedan blev det storhandling på ICA. Och när vi kom hem väntade världens överraskning och jag släppte bara kassen och hoppade upp i soffan för då såg jag att vi såg på tv4. GUD SÅ GLAD JAG BLEV!

Nu ska jag packa upp ur matkassarna, kika på lite TV och sedan hoppa i säng.

Har jag sagt att jag är världens lyckligaste?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kan inte klicka på ngn banner!? :(

hade också problems med bloggen idag..

Mamma, kom till mig också!!



Kram Lina!

2008-10-02 @ 00:30:12
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0