Lovely day

Anna kom hit just när lavabrödet var färdiggräddat i ugnen så vi hoppade upp i soffan med te och nybakat bröd och tittade på Bonde söker fru. Jag tror det kommer bli en bra säsong! Hon gick hem vid halv tio och sedan har jag surrat i telefon hela tiden tills nu och samtidigt renskrivit anteckningarna sedan dagens föreläsning om Fri- och rättigheterna. Men det är så himla mysigt när Anna här. En av världens härligaste tjejer. Vi har faktiskt ett litet projekt på gång.. Tänk om vår "dröm" går i uppfyllelse. Helt sjukt kul!

Nu ska jag hoppa i säng tillsammans med en bok. Imorgon blir det plugg på Ekonomikum som ligger runt hörnet och jag ska försöka att vara där klockan 8. Det återstår att se om jag tar mig upp i tid, men det ska jag nog greja! Det är ju faktiskt bara disciplin som det handlar om.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Nu är det inte länge kvar tills du kommer hem =) och jag äntligen får visa upp min lille bäbis!

2008-10-09 @ 08:26:18
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0