Jag ger upp...

... för ikväll.

Imorgon kliver jag upp i ottan och ska försöka knåpa ihop resterna av mitt PM. Egentligen är det väl ändå inte så farligt för antingen blir jag sågad eller så blir jag det inte och det är inte poängsatt denna gång utan vi har faktiskt en gång till på oss innan det är på riktigt. Det värsta som kan hända är att jag har ett enda stort kryss över PM:et och då är det bara att ta nya tag.

Emellan PM:ets grubblerier har jag kikat på Rosa Bandet-galan och strykt kläder. Nu är jag nästan färdig med klädkammaren och det blir så jäkla nu. Nu vet jag vad jag har i garderoben - och inte har. Skulle behöva gå på en liten shoppingrunda och jag ska ju in till stan imorgon, som alla andra dagar eftersom JB och Juridicum ligger mitt i stan så det kan tänkas att jag handlar något fint om jag hittar något.

Jag hann även med ett avsnitt av DH medan jag åt middag och eftersom Anna kommer hit imorgon kväll (om vi inte har PM-ångest båda två) antar jag att det blir något avsnitt imorgon också. Fast imorgon måste, måste, måste jag vara fullständigt klar med arbetet. Det värsta är ju som sagt att jag blir totalsågad...

Nä, nu kryper jag till kojs. Imorgon är det sista dagen i Uppsala och sedan på torsdagmorgon styr jag, Anna och Johan kosan mot Storuman. Jag längtar så att jag nästan spricker!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Välkommen hem duktiga tösen

Kram pappa

2008-10-29 @ 01:14:40
Postat av: Ida

Som sagt... Jag är enormt avundsjuk! Kram på dig

2008-10-29 @ 04:22:53
Postat av: ÅM

Instämmer med din far, Välkommen hem =)

2008-10-29 @ 15:50:32
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0