Idol?

Vad hände? Jag är chockad.
Trist, Loulou var ju ändå en av de bättre tyckte jag.

Jag kunde lika gärna ha följt med till Smålands istället för att ha suttit här och kikat på resultatet. Men det var nog fruktsalladen som lockade mig till att stanna hemma. 

Jag gillade dock ABBA-temat! Störtskönt och jag skulle gärna vilja gå på en fest där det bara spelades ABBA-låtar. Hur grymt vore inte det?

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag släcker lampan. Imorgon ska jag kliva upp tidigt och städa (lägenheten ser ut som ett bombnedslag), träna, gå på lördagsfika på Norrlands och därefter plugga tills kvällens mörker kryper sig på här i Uppsala.

God natt!

Vet vi vad jag gör om exakt en vecka? Jo, rockar loss på hotellet hemma i Storuman. Det ni....

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag å StAnnapanna har pratat om en sån fest, men Abbatema och Abbamusik... vi får väl ta det nångång när du kan komma hem??? Puss på dig sötnos, hoppas vi hinner ses när du är hemma!

2008-10-25 @ 13:49:12
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0