Finally!

Nu är PM:et klart och det slutade på 6 sidor. PM2 ska bestå av 3-4 sidor inklusive källförteckning vilket innebär att det blir en hel del klippa och klistra för min del. Jag håller tummarna för att jag fått fram allt de vill ha och att det inte är alltför "samhällskunskap-inriktat" men det har varit svårt att se allt juridiskt sett på grund av ämnet. 

Ska ta mig an mitt problem med antalet sidor och sedan ska jag gå hem och äta bullar med mjölk. Men ibland är det så fruktansvärt svårt att ta sig i kragen. Dock ska jag väl ändå inte klaga eftersom jag har fått gjort en hel del på de snart 3 timmar jag har suttit här. Jag har ju trots allt knåpat ihop ett alldeles för långt PM!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej och tack för senast, jätteduktigt jobbat med PM2 det är bara att spinna på, ps SVT är intresserad av min poster och miljövinsterna globalt enligt uppfinnarföreningen

2008-10-26 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0