En trött Lina

Efter basgruppsmötet gick jag och Malin hem till mig och åt lunch och sedan cyklade vi till JB och kollade upp lite material inför PM-skrivandet. Om 2,5 veckor ska det vara inne och jag har knappt börjat sedan sist så det gäller att ta tag i det samtidigt som allt jobb inför alla seminarier ska göras.

Jag blev lat och gick hem efter halv tre och handlade och hämtade ut ett paket ifrån H&M och sedan blev det träning på Ekeby mellan 16-17. Därefter har jag lagat massa pepparstekt kyckling med ris. Det blev verkligen supergott! Ska strax göra mig i ordning och traska iväg till Anna - om jag orkar. Jag blev rätt trött efter allt ståhej idag och soffan ser himla lockande ut faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0