En annan torsdagskväll

Vad lugnt och skönt jag har haft det ikväll efter träningen. Renskrivit veckans seminarier, slötittat på TV, surrat i telefon och surfat runt på datorn. Sådana här kvällar älskar jag ensamheten. Ingen annan att bry sig om än mig själv. Låter konstigt, men det är så jävla skönt! Allt mitt är mitt, bara mitt.

Men ibland är ensamheten inte alls lika rolig att ha att göra med, men jag är ju så sällan ensam - jag har ju en massa fina vänner här i Uppsala.

Just nu tycker jag att livet är underbart att bara vara me, myself and I all the time.

Imorgon ska jag bjuda fröken Ida på middag. Något tips på god mat? Som inte är tacos eftersom jag bara bjudit på det när hon ätit här.

Nu ska jag hoppa i säng i min 180 cm stora säng som jag delar med... bara mig själv! Skönt va?


Kommentarer
Postat av: ÅM

Inte var det då mig du suurrade med i telefonen =( det var länge sedan...

2008-10-17 @ 10:55:12
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0