Dystert väder

Regnet vräker ner och det ser mörkt och kallt ut ute idag. Jag har ingen lust att traska till JB strax innan nio, men tur jag har cykeln så slipper jag gå och det tar ungefär 3 minuter med min fräscha bike. Men det räcker nog för att man ska bli dyngsur.

Ska göra lite fika och sedan göra mig i ordning och se till att vara där vid nio när de öppnar och rycka åt mig alla böcker som jag behöver (och alla andra 13 som skriver om samma ämne) så kan jag skriva PM så tangentbordet glöder senare efter seminariet.

Lunch med Ida idag, eller ej? Jag hoppas på det!

Träning i eftermiddag på Väderkvarn. Antingen halv fyra eller halv fem. Det återstår att se vad Carro, Carro och Sofie vill. Jag hoppas på halv fem för då kan jag sitta på JB till halv fyra ungefär..

Ha en bra torsdag, för det ska jag ha. Imorgon är det ju fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0