Annas inflytande

Den tjej har sjukt dåligt inflytande på mig. Vi snaskar alltig en massa onyttigheter tillsammans och nyss ringde hon ett samtal. 
- Ska vi gå ut ikväll Lina? Det är ju Stocken!!
- Men du har ju vit vecka?!
- Äsch, jag har haft det i tre dagar, det räcker.
- Njae, men alltså jag ska ju plugga.
- Plugga på en torsdag! Det kan du ju inte göra.
- Men vi har ju föreläsning kl 8.15 imorgon.
- Äsch, kom igen nu. Vi tar oss upp till dess.
- Okej då! :-)
 


Men jag gillar henne hur mycket som helst ändå! ♥

EKMR och domstolars yttrandeargumention får vänta tills imorgon istället. Men nästa vecka, då ska jag börja plugga på riktigt.. I promise!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmmm...dålig självdisciplin? ;)

2008-10-09 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0