Aj, aj, aj

Jag har fått så himla ont i ryggen. Skulle behöva lite Fanny-massage och sedan någon som knäckte till ryggen på mig. Jag kan inte ens skjuta rygg som en katt utan att det smärtar. Aj.

Jennie ringde ikväll och vi surrade en stund. Riktigt trevligt. Lite skvaller sitter ju aldrig fel - bra skvaller dock.

Nu ska jag hoppa i säng och läsa en stund tills jag somnar och hoppas att ryggen har läkt tills imorgon. Det skulle vara skönt för imorgon blir det en lång dag om jag känner mig själv rätt. Det blir visst utgång.

God natt mina kära!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Aj aj, vad har du nu racklat med?

Bara blivit så?

2008-10-07 @ 08:31:14
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0