11 månader

Tiden går så fruktansvärt fort, fast det säger jag ju jämt. I varje fall så är det idag 11 månader sedan min älskade moster lämnade oss. Snart har det gått ett år. Det är helt ofattbart..

Minnesgudstjänst i Arvidsjaur kyrka lördagen den 1/1 kl 18.00. Jag är ju hemma den helgen och ska ju liks till Arvidsjaur och tända ljus på graven så jag åker nog på minnesgudstjänsten också när jag väl är där.

Ni glömmer väl inte bort det jag gör för Erika? Klicka här och skänk en slant och sträck sedan på er resten av dagen för att ni gjort något bra idag och stödjer en god sak. Snart är oktober och Rosa Bandets insamling slut så passa på nu..

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0