Ytterligare en Betty-kväll

Träningen var sjukt jobbig men det var så himla kul! Hur mycket folk som helst, så det var lite väl trångt i salen, men desto mer energi!

Tanken var ju att jag skulle iväg till Ida och Magnus, men det blev inte så. Betty kom hit istället och vi såg Bonde söker Fru, Grey's och Nyheterna och druckit te som vanligt. Hur mysigt som helst. Hon är som min "extra" storasyster här i Uppsala. Att jag skulle komma så nära min fadder från Bond-gruppen och att jag skulle bli hennes favorit hade jag aldrig kunnat tänka mig när vi hälsade på varandra första dagen på recceveckan.

Jag har hur mycket energi som helst efter ikväll. Imorgon ska jag plugga hela jäkla dagen sedan ska jag och tjejerna röja på Stocken om jag inte bangar i sista stund. Sist jag var på Stocken gick det inget vidare och varje jävla torsdag blir någon våldtagen som varit där. Sedan ska jag ut på lördag också och utgång två dagar denna vecka hade jag väl inte riktigt tänkt. Så helt plötsligt bangar jag och pluggar på JB till 20.00 imorgon istället. Fast det är ju mestadels en önskedröm.... Men plugga, det ska jag! I have found the motivation again!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tjena på dej stumpan, skaffa dej PEPPARSPRAY eller något annat som du kan ha lämpligt tillhands, ska se vad det finns för hjälpmedel, jag hör av mej.

Kramisar pappsen

2008-11-19 @ 23:31:32
Postat av: Ida B

Håller med föregående talare.... Pepparspray vore en dröm! Men vart får man tag i det?

2008-11-20 @ 04:14:30
Postat av: ÅM

Skönt å höra att du hittat tillbaks till motivationen igen =) Fy vad läskigt med allt som händer hos dig i Uppsala, allt för många tokar går lösa. Men det ordnar väl du när du blir stjärnadvokat, sätter dit varenda j***l som gör sånna idiotiska saker. Hejja dig!Hoppas din pappa får tag i Pepparspray till dig. Tårgas kanske, men det är väl lite olagligt skulle jag tro..

2008-11-20 @ 08:39:35
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0