Vilken kväll!

Oj, oj, oj. Vi hade så sjukt roligt igår kväll! Vi var inte hemma förrän kl 5 på morgonen och kröp inte i säng förrän kl halv 6. Att vi låg i sängen ända tills halv 3 idag, det vågar jag knappt berätta. Det har nog aldrig hänt tidigare som kan kan minnas. Jag är väldigt sliten idag, men det var det värt för vi hade så fruktansvärt kul! Vi shottade lakrits som aldrig förr och dansade hela natten lång.

Idag har vi bara segat alltså. De två och en halv timma som vi låg vakna i sängen tokgarvade vi egentligen bara åt gårkvällens olika händelser. Sedan blev det fika hos en bekant till Johanna och jag sa hejdå för Johanna åkte till Stockholm. Sedan gick jag på stan och köpte en tomteluva. Ikväll är det alltså julfest hos Betty. Behöver jag säga att jag egentligen inte är taggad? Men jag har sett framemot det här så det är bara att svira om och göra sig i ordning. Jag kan lovar er att det blir väldigt lugnt ikväll. Jag får ju besök imorgon!

Dags att hoppa in i duschen nu och hoppas att denna kväll blir lika kul som gårkvällen, men det ska mycket till att det blir lika kul. Jag har svårt att tro det...

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, harreguuuud! det var en sjujävla rolig kväll det där! haha, jag dör helt ärligt när jag tänker tillbaka på det hela. haha, vi får se hur det går i U vs S-kampen. Fortsättning följer ;) längtar tills du kommer hem! PUSS

2008-12-05 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0