Tjejkväll

Så himla trevligt vi har haft det ikväll! Anna hade redan fått det så himla fint i sitt lilla rum och jag skulle stormtrivas där jag med. Supergod mat och trevligt att få surra av sig lite. En massa skratt och det kan ju inte bli annat när alla vi har samma dåliga humor. Fast egentligen så är den väl kanske inte så dålig ändå - den kanske är superbra?!



My girls - Malin, Isabelle och Anna


The dinner is ready och den lycklige värdinnan!


En gåva


ett glas vin



och kyckling med ris gjorde kvällen super. Sedan fruktsallad till efterrätt. Nästa gång har jag lovat att bjuda hem tjejerna på middag.

2 bloggare försvann ut i cymberrymden idag. Tråkigt...

Nu kvällar jag. God natt!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Vadå försvann. Vilka??

2008-11-06 @ 08:43:27
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0