STORM!

Vilken storm det har varit här i Uppland i natt! Helt sjukt! Kolla själv. Tur man ändå bor i Uppsala och inte vid kusten sådana här gånger.

Jag sov till 06.55 - alltså hela natten. Underbart! Har basgruppsmöte kl 10 på Eko och sedan ska jag in till JB och skriva PM resten av dagen. Om en vecka är det inlämning och jag vill helst vara klar till helgen så det gäller att ligga i. Jag vill ju skriva ett bra PM också.

Min syster ska visst till Stockholm på onsdag så jag har planerat in ett besök av henne här i Uppsala. Det kommer bli bra!

Dags att göra mig i ordning för dagen nu och sedan bege mig ut i snöovädret, fast det ser ut att vara rätt lugnt här inne i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0