Sovmorgon

Jag har i stort sett nästan nyss klivit upp och det var riktigt skönt att sova ut vill jag lova. Eftersom jag hade tajmat så bra förra veckan så har jag ingen bra frukost, men en risifrutti och vindruvor får duga. Måste traska till affären senare och handla.

Idag ska jag till Eko och sätta mig och läsa om kontrollmakten och domstolarnas kontroll. Vi har föreläsning om det imorgon så det kan vara bra att vara insatt från början. Sedan blir det repetition av tidigare seminarium och föreläsningar inför övningstentan på onsdag. Skulle ha renskrivit lite anteckningar också som jag inte gjort på ett tag.

Ikväll ska jag träna och det ska bli så himla skönt! Sedan ska ju en viss Anna flytta ikväll så jag ska väl hänga där och bära grejer. Tur det inte är så himla långt hon flyttar utan bara inom kvarteret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0