Sömnproblem

Natten till igår somnade jag inte förrän 2 och inte natten till idag heller. Kl 1 blev jag less och tog fram datorn och knåpade på mitt PM - mitt i natten! Pigg som en lärka och det är sjukt jobbigt. Gissa om jag var död i morse?

Plugg sedan 8 innehållande basgruppsmöte, seminarium och seminarieföreberedelse. Inte så spännande alls faktiskt, men det är ju ett måste.

Ikväll är det PM-stuga kl 18 och sedan ska jag dricka glögg resten av kvällen. Skippar mitt favoritträningspass idag eftersom det krockar med PM-stugan. Tråkigt, men jag får ta igen det nästa tisdag istället.

Dags för lite mat...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Kram vännen!

2008-11-18 @ 21:51:36
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0