Soffa

Jag vill ha en ny soffa!!! Den är så ruskigt ful och för att slippa se färgen så köpte jag två plädar som jag har som överdrag. Jag är less på dem. Perfektionist som jag har blivit måste jag räta till dem så fort jag suttit i soffan eftersom de åker på sniskan. Jag är less på färgerna också, jag skulle tagit något mer diskret. De var hur grymma som helst från början och jag stormtrivdes, men att se dem varje dag är inte så kul längre. Fy...

Jag vill ha en mörkbrun tygsoffa med en massa kuddar till. Ge mig?

Jag funderar på att köpa en till mig själv i julklapp.
"God Jul Lina önskar Lina"
Jag skulle må så otroligt mycket bättre då.

Imorgon ska jag byta gardiner. Det kanske hjälper en aning.

Kommentarer
Postat av: Anmol

fin blogg :)

2008-11-14 @ 20:50:01
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: Anmol

fin blogg :)

2008-11-14 @ 20:50:02
URL: http://anmols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0