New one

Idag blir jag en aningen fattigare, men i gengäld får jag ett par glasögon. Underbart! Nu kommer jag se bra (ut). De öppnar kl 9.30 och jag ska väl hänga på låset hade jag tänkt så slipper jag använda linserna idag.

Seminarium mellan 10-12 som vanligt på torsdagar och sedan ska jag, Ida och Anna luncha. Därefter blir det plugg. Ska göra seminarium 16 så att jag imorgon och på måndag kan fokusera enbart på mitt PM. Den 1:a är det inlämning och efter det blir det glöggfest hemma hos mig med tjejerna och tills dess ska jag ha julpyntat! Jag tycker det är lika bra att ta fram allt när jag liks håller på och sedan har jag ju inte så mycket julpynt ännu. I helgen ska jag förbi Åhléns och köpa fler kulor och snygga band att hänga dem i. Jag skulle gärna vilja ha en liten gran också för det är ju så fruktansvärt mysigt, men det är faktiskt lite onödigt...

Dags att göra sig i ordning inför dagen. Det är ju torsdag idag! Om en månad är jag hemma.

Kommentarer
Postat av: Gina

Haha ja du hjälpte ju faktiskt en hel del på traven, men alltså du bor ju typ 100 mil åt fel håll för att jag ska kunna para ihop dig med nån! :/

2008-11-20 @ 09:59:24
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0