Måndag morgon

Jag hatar måndagar och det kommer jag alltid att göra, men det är bara att bita ihop. Snart är det torsdag igen!

Idag ska jag plugga hela förbaskade dagen. Jag ser inte fram emot det och jag vet heller inte riktigt var jag ska börja... PM? Seminarieförberedelser, eller bara läsa? Ångest...
PM blir det inte, för då måste jag släpa med mig datorn och min väska är fortfarande trasig. Den gick inte och laga som jag hade tänkt. Så jag måste ut och hitta en ny väska snarast. Den rosa får mig att bli så Legally Blonde om jag ska ha den till JB. Yes, så är det.

Träning och matlagning ikväll. Jag tycker det är kul att laga mat, men att göra det åt sig själv hela tiden är inte så kul ändå. Träningen ser jag dock framemot!

Nä, nu måste jag komma igång här! Klockan är snart halv tio...

Sa jag att jag hatar måndagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0