Lina-tid

Ikväll har jag haft min Lina-tid. Jag skippade bowlingen för jag hade faktiskt ingen lust alls att cykla dit i snöovädret, sedan tycker jag väl inte att bowling är det roligaste tidsfördrivet. Men det allra viktigaste - jag behövde vara ensam. Känna att det är helt okej att sitta helt ensam en lördagkväll. Hade jag velat hade jag kunnat gå till Norrlands, gå och bowla, eller gå på glöggförfest och sedan vidare på V-dala. Men jag ville ingenting av detta. Jag ville vara ensam. Jag känner att det behövs.

Jag har sett Postkodmiljonären, bakat och ätit kladdkaka, sett Stjärnor På Is, ätit pepparkakor med ädelost och sett filmen What Happens In Vegas. En riktig feel-good film!

Jag ligger i sängen med datorn i knät och ska stänga av denna nu och läsa en stund innan jag somnar. Har fått tips på att läsa "Grundlagarna" för där ska tydligen John Blund finnas. Jag har ju letat efter honom i över en vecka nu så det kanske är där han gömmer sig. Att Holmberg och Stjernqvist skulle ha bakat in honom där är ju inte omöjligt när man tänker efter. 

God natt!

Erika har varit med mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0