Lill-lördag

Jag var riktigt trött nu på morgonen så jag har inte varit så effektiv som jag hade tänkt ännu. Har i varje fall pallrat mig iväg och sitter på JB nu för att knåpa ihop det sista på mitt PM. Jag håller tummarna för att det ska gå vägen det här..

Jag och Ida ska luncha idag och sedan gå på stan en liten sväng. Jag har några rabatter på H&M som går ut idag så jag ska kika in där och se om jag hittar något. Jag skulle ju lämna igen gardinerna också, men kassen står hemma i hallen och jag kom på det nu att jag har glömt att ta med dem. Fan. Jag får göra det imorgon istället. 

Basgruppsmöte kl 15 och det brukar ju ta ungefär 2 timmar så vid 17 är vi väl färdig. Kvällen är full med en massa plugg och städning. Imorgon kommer ju Johanna!

Dags att återgå till skrivandet och se om jag kommer någon vart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0