Käken ur led?

Det känns så. Det gör så fruktansvärt ont. Jag kan inte stänga den vänstra käken ordentligt utan att det gör fruktansvärt ont. Till råga på allt ringde tandläkaren från Umeå och avskriver mig därifrån. Nu får jag återuppta problemet här i Uppsala, men att springa fram och tillbaka till tandläkaren är väl inget jag prioriterar nu som fattig student. Jag får leva med smärtan och hoppas att det ger med sig. Det är ju ändå bara andra dagen som det är så här, men det är sjukt jobbigt eftersom jag inte kan tugga ordentligt utan att det riktigt spränger i käken. Det känns som om jag har fått ett helt annat bett eftersom tänderna möts på höger sida, men det är flera millimetrar kvar tills de gör det på vänster sida.

AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0