Hurray!

Jag blev inte sågad på mitt PM! "Du har kommit en bit på väg, forsätt!" Lite finslipning och omformulering i min frågeställning så har jag inget att oroa mig för än så länge. Jag gick på min första intuition och det blev ju bra i slutändan även fast jag inte trodde det.

Som det står i min kalender för veckan: "Lita på din intuition. Oftast bygger den på fakta som arkiverats strax under medvetandenivån". Händanefter ska jag alltid lita på den.

Har läst om konstitutionell rätt i komparativt perspektiv idag. Väldigt intressant.. Sedan har jag renskrivit från seminariet med samma titel tills fingrarna blödde. Nu tar jag en paus och fortsätter senare ikväll.

Jag är på strålande humör idag och det mesta är för att jag inte blev ratad för mitt PM. Det är nästan så att jag skulle ha firat med en shoppingtur på stan för det får man när man har varit duktig har jag hört, men det tar jag imorgon när jag liks kommer vara mitt i stan hela dagen. Jag ska se om jag lyckas dra med mig Anna för att fira. Vi gick på stan i fredags när hon fått tillbaka sitt PM för att få henne på bättre humör, så nu skulle hon allt kunna följa med mig för att fira.

Ska iväg på bräda på Ekeby. Jag har egentligen ingen lust i det här ovädret med värsta stormbyar och regnet som vräker ner, men det är bara att bita ihop och trampa på. När jag väl kommit till Folkes är det ju nerförs hela vägen, men jag lär ju ha motvind hela vägen för sånt slår aldrig fel.

Men jag är på bra humör ändå!

Kommentarer
Postat av: Ida B

grattis... :) Jag är också på bra humör. Trots det pissiga jävla vädret...

2008-11-10 @ 17:04:59
Postat av: Pappsen

Helt superb, ett stort GRATTIS tösen min. Vad jag blir jätteglad, det är bara att kämpa på vidare upp på trappstegen steg efter steg. Du är super

Stora KRAMISAR pappsen.

2008-11-10 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0