Home

Efter lunch tillsammans med Anna och Malin så traskade jag och Anna ut på stan. Först blev det en sväng på Apoteket och sedan gick vi till Synsam och bokade tid. Imorgon kl 9.30 ska jag vara där. Jag är faktiskt tveksam på om jag kommer hitta några glasögon alls som jag kommer trivs i, men det återstår väl att se. Jag letar hellre vidare tills jag hittar de jag vill ha på riktigt så länge jag får veta hur mycket sämre min syn är så att jag kan ändra linserna eftersom jag bara använder dem numer.

Sedan såg Anna världens finaste klänning som hon var tvungen att prova. Det tog sin lilla tid, men den var så snygg!! Hon skulle hem och plugga och jag ville inte sitta på JB helt ensam så vi cyklade till ICA och handlade och sedan skiljdes vi åt.

Här hemma har jag hunnit slänga ihop en deg till två bröd som står och gräddas i ugnen nu. Ska plugga fram till halv fem och sedan ska jag ju som sagt till gymmet. Nä, böckerna ligger uppslagna på soffbordet och ser väldigt inbjudande ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0