Hemresan

Idag ringde de från Storumans flygplats och sa att det inge blir någon flygning den 19:e december, den dagen som jag skulle åka hem. Jag fick lite halvt panik, även fast jag faktiskt hade det på känn att det skulle kunna bli så. Handlingskraftig som jag är har jag redan ordnat hemresa och jag landar på Umeås flygplats 16.00 den 18:e december, en dag tidigare än det var tänkt alltså. Pappa är snäll och hämtar mig i Umeå den dagen så allt har löst sig hur enkelt som helst. Underbart! Det blev till och med 150 kr billigare än det var tänkt. Vilket fynd jag gjorde!

Det är 20 dagar kvar och sedan ses vi allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: ÅM

Längtar...

2008-11-28 @ 16:43:41
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anna

om du inte bokat hemresa går våran bil till Sthlm via uppsala den 4 januari..=)

2008-11-29 @ 11:32:43
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0