Härliga torsdag

Idag har jag invigt mina nya glasögon. Jag ser världen ur ett helt annat perspektiv numer. Jag är ovan och höll på snubbla i trappan och ögonen har inte alls vant sig. På långt håll ser jag kanon, men på närmare håll blir det knäppt mellan ögonen och kroppsrörelserna. Men jag trivs ändå i dem.

Seminarium och sedan lunch med Ida på stan. Riktigt trevligt! Därefter gick vi en sväng i affärerna och jag hittade en fin röd klänning. Jag ska ha den på julyran med Ypsilon har jag bestämt mig för.

Sedan blev det plugg i hela två timmar konstant förutom lite surr i telefonen. Jag var effektiv och är redan klar med seminarium 17 som vi ska ha basgruppsmöte om på måndag. Vilken framförhållning jag har! I say: Good Girl!

Har ätit middag och nu ska göra mig i ordning inför en kväll på Stocken. Håll tummarna för att jag kommer hem ordentligt. Nej, men så farligt som det låter är det kanske inte, men det gäller att hålla ögonen uppe tror jag och hålla sig i någorlunda nyktert tillstånd så ska det nog inte vara någon fara. Men hela den här veckan har varit helt galen här i Uppsala. Två bombhot och en som har blivit knivskuren kl 21 på en onsdagkväll. Vart fan har jag hamnat???! Tacka vet jag Storuman. Där var det enbart spökena som skrämde mig....

Nä, dags att göra sig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt att du ser bättre och tydligare, då ser du också om det är någon, typ galen idiot som följer efter dej på sentimmarna... ha det härligt

kramisar pappsen

2008-11-20 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0