Halvgjort

Jag har gjort hur mycket som helst ikväll, men ändå är ingenting färdigt av de jag hade tänkt hinna med. Gardinerna är nedtagna, men inga nya har jag hunnit sätta upp. Jag har renskrivit seminarium så högra handens fingrar blöder, men jag är ändå inte färdig och jag har halvgjort torsdagens seminarium. Promenaden med Ida är det enda jag har gjort klart helt och hållet. Fruktansvärt skönt var det!

Nu pyser jag i säng. Imorgon ska jag upp tidigt och renskriva och befinna mig på JB kl 9.00 och skriva PM för vilda livet. Nu gäller det att ligga i och man måste smida medan järnet är varmt. Men det lär ju ha svalnat tills imorgon bitti...

Imorgon vill jag träna! Jag hoppas det går ihop i mitt tajta schema imorgonkväll. Helt plötsligt så har jag fått en massa "måsten". Jag vill avverka dem alla NU! Men nu är det sängen nästa alltså om jag ska orka upp imorgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0