Första advent

Julfest igår var himla trevligt även fast jag säkert var nyktrast av dem alla. Jag hade kul ändå! Tyvärr tog batterierna slut i kameran, men jag hann ta några kort i varje fall. Lägger upp dem senare.

Nu sitter jag och väntar på Elin, mamma och Reidar. Elin har ju aldrig varit här tidigare så jag ska få visa upp mitt fina hem för henne. Vi ska bland annat gå på julmarknaden, åka ut till Ica MAXI och bara umgås helt enkelt. Jag måste köpa ljus så jag kan tända min hemmagjorda adventsljusstake!

PM-inlämning imorgon och jag är så sjukt glad att jag är färdig. Någon ångest har jag aldrig haft, men mestadels tror jag att det beror på att jag tror på mig själv. Nu väntar tenta-plugget och om 17 dagar är tentan. Jag ska plugga 12 timmar om dagen så mig kommer ni inte se lika mycket av här på bloggen, men jag ska ändå göra allt för att underhålla er.

Nä, nu är dom här! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0