En kväll med Ida

Förfest här hemma hos mig med en massa cider, likör 43 och ett ex antal små spritflaskor och idag är alla tomma. Vi hade så sjukt kul. P3star i bakgrunden, sittandes i soffan och pratade hade seriösa diskussioner blandat med en massa skratt. Helt underbart! Vi poppade sönder hela huset här ett tag. Vi hade max på stereon och när jag var nere för att hämta min vinterjacka i källaren kunde jag dansa med i musiken som spelades. Grannarna undrade om jag hade fest. Klart jag hade det, sa jag och bjöd in dem, men de så lite tveksamma ut när det bara var jag och Ida här och bjöd oss upp till "Fredriksson" istället, men det struntade vi i.

En räddande ängel var Anna som ringde och frågade om vi behövde skjuts någonstans. Vi hade ringt taxi tidigare, men det skulle vara så sjukt dyrt att åka, men då dök Anna alltså upp i bilden. Vi begav oss till BJ och dansade natten lång. Allt flöt på bra, för när vi kom dit var det ingen kö alls nästan. Snacka om en riktig pangkväll. Blir erbjuden skjuts och sedan är det ingen kö. Sjukt bra!

Vi dansade som sagt hela natten lång och jag hade så jäkla kul! När vi blev less traskade vi till MAX och åt hamburgare och strips. Underbart! Där skiljdes vi åt och jag traskade hemåt, men Ida höll mig sällskap i telefonen. Det är mycket värt ska ni veta!

Vad klockan var när jag stängde igen mina gröna vet jag inte, för de slockade så fort jag kom innanför dörren.

Summering

Jag hade så sjukt jävla kul! Jag vill uppleva kvällen om och om och om igen. Tack Ida för en toppenkväll!

            





Kommentarer
Postat av: Mor

WOW... vilka snygga tjejer!

Kul att se att ni hade en toppenkväll!!

Det värmer...-ler suckande-

Pussokram

2008-11-16 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0