En dag med föreläsningar

Hade föreläsning på morgonen och jag var så fruktansvärt trött. Jag tror jag ska köpa mig rosenrot och hoppas på att bli lite piggare för jag tycker jag är trött jämt.

Är hemma nu och ska äta lunch och renskriva från föreläsningen och från seminarier som jag inte har orkat ta tag i tidigare. Sedan har jag föreläsning igen kl 13.15-15.00 och sedan blir det att renskriva efter den föreläsningen också. Träning kl 17 på Ekeby och det ser jag framemot eftersom det inte blev något igår.

Jag måste ta och lösa problemet med min dåliga syn också. Jag behöver starkare glasögon/linser och jag blir galen på att kisa hela tiden, speciellt på föreläsningarna. Men fattig student som man är så vill man ju gå till det billigaste företaget och här i Uppsala är det ju inte bara en optiker. Tacka vet jag Storuman där det bara fanns en. Då var det enkelt att välja, eller man behövde ju inte ens välja. Här i Uppsala finns det rättare sagt 18 stycken. Då är det lätt att få beslutsångest ska ni veta...

Lunch nästa.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Varför tror du att jag INTE skaffat ngt för ögonen än, för det finns för mkt att välja bland.



Men nu måste jag fixa, ser inte ens vad det står på "pass tv:n" på jobbet. det är illa.. Kram

2008-11-04 @ 19:56:54
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0