Dessa onsdagkvällar...

... spenderas alltid med Betty. Hur trevligt som helst som vanligt. Te och Grey's, det är vår kväll det.

Ingen träning idag heller för jag har absolut inte haft tid. Basgruppsmöte till 17 och sedan har jag finslipat med PM:et och börjat julpynta. PM:et är i stort sett färdigt så imorgon ska jag låta alla mina kära vänner läsa det och kritisera sönder det. Julgardinerna hänger där de ska och även kulorna i fönstret. Bilder kommer senare när jag har julpyntat färdigt. Betty tyckte i vart fall att det var himla fint och juligt och de blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Men de röda panelerna saknas fortfarande.

Imorgon kommer Johanna hit och det ska bli så fruktansvärt mysigt! Jag kommer att surra ihjäl henne. Jag har hur mycket som helst att göra imorgon så dagen kommer att springa iväg tills klockan är halv 8 och jag ska hämta henne på stationen.

Sängen nästa. Jag måste verkligen upp i tid imorgon, men allt handlar ju bara om disciplin. Den tänker jag hitta i min sömn i natt! Jag är ju så fruktansvärt morgontrött och jag beundrar alla de som kan kliva upp kl 7 på morgonen och vara pigg. Det skulle vara guld värt för mig!

Ps, idag är det 3 veckor kvar till tentan! Ångest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0