Dagens bild

I sånt här väder rustar sig Uppsalabon med paraplyn och beger sig inte ut ur huset.



Vad säger vi norrlänningar? Det här är väl ingenting?

Trist är dock att all den här mysiga snön kommer att töa bort senare i veckan när vi helt plötsligt ska få 5-6 plusgrader på torsdag. Trist, jag längtar hem till norr.

Idag möttes jag av min basgrupp som sa: 
- Nu är du nöjd va? när jag kom in som en enda stor snögubbe.
- JA! sa jag och sken upp som en sol.

Kvällen har bestått av "Halv åtta hos mig" och där fick jag allt ta fram skämskudden. GAH, folk kan ju inte bete sig hur som helst i TV! Sedan såg jag premiären av 90210 på TV400. Det är nog ingen serie som jag kommer att följa direkt, men har man tråkigt någon kväll så....

Nu kryper jag i säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0