Bästa lördag

Sådär, nu har jag bestämt mig. På torsdag har jag nya glasögon! Jag kommer stormtrivas, det känner jag nu. Jag var inne på Synsam idag och lämnade igen glasögonen och bestämde mig.

Sedan blev det en sväng på bolaget och därefter traskade jag på stan en stund tills Betty kom in för att ta en fika med mig. I 2 timmar pratade vi konstant om allt, drack te och åt en kaka. Jag är så glad att jag har fått sådana fina vänner här. Underbart! En massa skratt, men även seriöst prat. Dock väldigt lättsamt trots allt.

Nu ska jag se om det finns någon mat i kylen och sedan ska jag göra mig i ordning inför kvällen. Vi kommer ha så grymt kul jag och Ida! Cidrarna står på kylning och jag poppar partymusik för min lilla lägenhet och trapphuset. Mina grannar kan inte undvika att det är fest ikväll, tur de är snälla. Det är ju bara lyhört ut till trapphuset.

PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0