-4,75

Detta är ett skämt. Snart är jag blind!!!! Nej, inte riktigt, men det känns så. Påpekas bör dock att jag tydligen inte haft -3,75 tidigare utan -4,0.

Jag lånade hem ett par glasögon. Endast ett par. Det är helt otroligt. Jag har en sådan ångest för detta glasögonbyte och jag kommer aldrig att kunna bestämma mig. Jag såg ut som en gammal tant i de flesta av bågarna och sedan har jag så smalt ansikte så de flesta var för breda för mig. Jag vill gärna ha glasögon, men jag trivs inte. I varje fall inte i mina diskreta som jag har nu.

Dessa fick följa med hem.




Vad tycks?

Att byta linser var enklare. Jag ringde till min fina optiker hemma i Storuman och de ändrade styrkan på en gång. Så nu kommer jag se världen mycket klarare nästa gång linserna dimper ned i brevlådan.

Kommentarer
Postat av: Ida b

Dom var väldigt fina. Ska komma förbi och kika på dom

2008-11-12 @ 15:11:58
Postat av: Linda

Du ser ut som en "riktig" jurist ;).

Dom ser jätte bra ut, du med.

Saknar dig. Många kramar.

2008-11-12 @ 18:17:58
Postat av: Maria

Å min kommentar skulle väl kanske ha legat under det här inlägget, men jag blev nog lite yr i bollen även utan dina glasögon fniss

2008-11-12 @ 19:40:20
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: mie

Checka in den här sidan, www.gratismode.se/?c=1406, du kan samla ihop till ett presentkort i 60 utvalda butiker, till exempel JC, H&M Åhlens, Intersport, IKEA och flera andra. Blir du medlem via den här länken får du 50 gratis poäng, perfekt va? www.gratismode.se/?c=1406



Du vet la om att du kan tjäna pengar på din blogg på världens lättaste sätt? Gå in här för att läsa mer: http://memie.blogg.se/2008/october/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

2008-11-12 @ 19:48:21
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Förstår att det inte är så lätt att byta, men se det hela på ett possitivt sätt. De du visar här får säkert en åklagare att titta fler än en gång på dig och fundera hur bevisföringen skall läggas upp. Du ser helskärpt ut och på hugget ;) Häftiga var de då. Kram pappsen

2008-11-13 @ 00:13:28
Postat av: emmy

superfina glasögon ;D men jag måste bara få säga, fan va lik du blev din mamma i dom ;D SÖÖT!

2008-11-16 @ 02:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0