Vill inte

Varför ska jag utsätta mig för det här? Jag vill inte till Vännäs.

Men det känns så himla ovärt att stryka mig. Men vi är inte redo för LA:4. Och någon mellantrav finns det inte heller.

Tänk om jag hade en liten kompis som kunde följa med och peppa mig, men inte ens det har jag. Sedan att jag inte ens har träffat dem jag ska bo hos gör ju inte saken bättre.

Jag tror jag stryker mig. Okej, det ligger pengar i klasserna, men va fan. Inte en chans att jag hamnar i närheten av placeringar.


Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag hade gärna följt med, under andra omständigheter... Men du, se det inte som ett nederlag att stryka dig. Vila upp dig och träna på mellantraven och dessa j**la bakdelsvändningar och kom igen till nästa tävling =)

2008-05-02 @ 13:57:35
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0