Valborg

Kvällen började bra, men slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det funkade. Jag hade rätt trevligt ändå faktiskt! Lite serious-talk blandat med roligheter ledde till lite tankeställningar.
Kul folk på 3an, men jag var bara där en stund, för helt plötsligt av någon anledning satt jag i en bil på väg därifrån. Och jag vaknade upp på ett lite välbekant ställe, helt oplanerat.

Men helt okej kväll ändå. Det funkade!

Nu ska jag bara glassa resten av dagen. Go-väder! Jag ska väl mysa en stund på hästryggen, sedan ta en promenad i det fina vädret. Jag är ensam hemma tills söndag, så jag ska passa på att njuta av ensamheten.
Fast man kanske kan hoppas på sällskap?

Kommentarer
Postat av: ÅM

Nyfiken på vart du vaknade ;o)

2008-05-01 @ 21:18:38
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Mor

Håller med ÅM.... vilket är detta välbekanta ställe...????

2008-05-01 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0