Rent hus

Fick en kick och städade hela huset, bara sådär. Nu blir nog pappa nöjd när han kommer hem på söndag! Det blev då rent i varje fall.

Nu tänker jag upp och hyra en eller två filmer, köpa massa gotta och sedan slänga mig i soffan och ligga där hela kvällen. Jag måste tagga till inför imorgon. Jag vill egentligen inte åka till Vännäs. Har tittat på startlistorna och det är HÅRDA konkurrenter. Jag känner hur det känns i LB:2an och går det på tok åt helsike där stryker jag mig i resten av klasserna och sedan åker jag hem istället. Vad är det för mening med att komma sist?

Något som är ännu mer opepp är ju att jag ska åka ensam. Usch vad jag gruvar mig. Så här ska det väl inte kännas inför en tävling?!

Nej, nu taggar jag till med mys i soffan.

Kommentarer
Postat av: Mor

Här får du mycket pepp av mig o Reidar....!!!! Lycka till gumman! Vi vet att du kan!

2008-05-01 @ 21:34:34
Postat av: fanny

och ännu mer av mig!!! You rock! :) Puss å kram

2008-05-01 @ 22:56:39
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0