En Volvo 240

En blå bil utan avgassystem med sommardäck på snöföre på en liten skogsväg.
Det var kvällens äventyr.

Nu hoppar jag i säng. Till skillnad från Isas nattåg som går 22.22 går mitt 02.33. Var hos Maria och lånade lite böcker, Sagan om Isfolket som tydligen nästan är klassiker, så jag har det jag gör till 02.33...

Förresten, vem vill följa med till Skellefteå på tävling på lördag? Min "nya" hästskötare Jennie svek mig för jobb på Tranan. Helt förståeligt, men jag står där helt ensam på lördagmorgon, för vi tar oss ju inte ens in i transporten. Så, vem hakar på och ställer upp för mig?
Please... Jag går ju ut med inställningen att vinna! Det finns en risk att följeslagaren måste föreviga ritten på film, men det är ju liksom bara att trycka på rec. Till och med en ohästkunning, som Jennie exempelvis, skulle kunna följa med. Kom med kandidater!

Punkt och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
hoppas du haft en bra dag!
sov gott!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 00:46:19
Postat av: Hera

Är inte hon allergisk ? :-)

2008-05-09 @ 09:05:37
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: fanny

tack :) du får fixa om du kommer ner ngt i sommar! ;) ja, att jag ör duktigt! ska försöka hålla det såhär! Kram p.s skulle väldigt gärna följa med, om det nu inte var sååå långt upp.

2008-05-09 @ 11:17:15
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0