En ny vecka

Ännu en ny vecka och denna vecka ska jag hinna med MASSOR!

Jobbar dock idag. Trodde ett tag att jag skulle få vara ledig och avverka en hel del måsten, men icket. Men sälja blommor är kul ändå. Ikväll ska jag i varje fall ut på en lååång och skön skrittur i skogen med Boggan. Det ska bli mysigt!
Och på torsdag tar jag min måsten-dag.

Bal på fredagkväll och jag är bjuden till efterinsläppet. Kul! Jag ser fram emot det! Att jag ska upp vääääldigt tidigt morgonen efter och åka till Skellefteå på tävling ser jag väl inte lika mycket fram emot, men tur jag har pappa som kör.
Balen är ju en av årets höjdpunkter så det går ju för allt i världen inte att missa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0