Dessa bakdelsvändningar

Isa kom och hjälpte mig idag med dessa bakdelsvändningar. Snart blir jag tokig på dem. Men hon hoppade upp och trixade lite och jag avslutade med två kanonfina vändningar. Träna, träna, träna. I nu på lördag, men nästa lördag, ska vi än en gång visa upp dem. Kanske kan vi denna gång får bättre än 4or? Och det är ju just typiskt att det ska vara koeff på dem.

Imorgon ska vi ut och konditionsträna på morgonen innan jag börjar jobba. Nu är ju mellansänken upptinad ända till Storuman och Boggan broddfri!

Kommentarer
Postat av: Isa

Upp till en halvmeter får den bara för en 5a så om du jobbar på att inte centrera och bara få den jämn först så kommer du upp på 5 direkt och sedan om du gör som den där till höger var det va.. då får du 6or minst =) hihi!!

2008-05-16 @ 23:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0