Blå Kupan

Förfesten var väl inte den roligaste jag varit med om, faktiskt. Det blev liksom lite miss-match, men så är det ibland. Men när jag väl kom på Kupan hade jag rätt så trevligt.

Sedan hände värsta sammaträffandet. Satt där och lyssnade på musiken och funderade om jag skulle gå och fråga om de kunde spela Walk Of Life. Men jag vågade inte riktigt göra det och jag lyckades inte tvinga någon att göra det heller. Men vad tror ni inte det kommer för låt direkt efter? Jo, Dire Straits - Walk Of Life. Helt sjukt! Det kan man säga är ett sammanträffande. Och lite läskigt faktiskt!!

Kvällen avslutades på Långgatan och där studsade jag lite studsmatta. Jäklar vad högt man flyger om man hoppar med en som är tyngre. Och säkert hoppar man en halvmeter högre för att man är onykter! Trevligt var det i vilket fall som helst. Sedan begav det sig av hem till Odlarvägen.

Lyckades knäppa några bilder faktiskt. Ser väl om jag lägger ut dom senare. Men jag bjussar på golåten tills vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0