10,5 timmar

Jag sov 10,5 timmar i natt! Så skönt! Jag minns inte sist jag sov så länge. Så det blev ingen ritt före jobbet idag, men det skulle Ida ordna nu i eftermiddag istället. Härligt.

Lunch med Ida och Charran idag. Trevligt! Och ikväll ska vi se film, så jag har hela dagen uppbokad av bara trevliga saker. Leva livet kallas det!

Ps, kika inte i VF idag. We are looking like shit! Gick Boggan sådär under hela programmet så kan man ju fundera hur fasiken vi kunde komma 2a. VF måste ha haft en dålig reporter som inte kunde ta kort. Fasen oxå, han var ju rätt söt!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Ja bilden är ju inte den bästa. vi som var där vet att ni var snyggare än så i verkligeheten =)

2008-05-19 @ 13:38:19
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: fanny

haha, den var ju inte så smickrande! ;) dom kunde ju använt dina bilder ist! kram

2008-05-19 @ 20:55:12
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0