Våffeldagen

Dagen till all ära gräddade jag våfflor till middag. Som jag hade sett fram emot det och sedan orkar jag bara 2 stycken! Så nu har jag våfflor till en hel armé. Men då har jag ju så det räcker tills imorgon också.

Ikväll ska Elisabeth rida Boggan. Spännande! Sedan ska hon sko också. Skönt att det löste sig med hovslagare denna gång på ett smidigt sätt.

Efter stallet ska jag hoppa i säng på en gång. Sov så himla dåligt i natt. Jag funderar på om det är ickenergardinsdraget som börjar bli för effektivt?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hellu bönan, hoppas helgen varit bra! Du får testa mitt trick, men nerdragna persienner och timer på lampan... funkar bra ;)

2008-03-25 @ 18:09:21
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0