Påsken

Fint väder, dock lite kallt! Lördag och söndag tillbringade vi dagarna på fjället. Och i lördags kväll åkte vi upp till Grannäs en sväng. Jag fick min födelsedagspresent av mamma och Reidar - min älsklingstavla med Marilyn Monroe! Så nu hänger den snart ovanför min säng.

Har jobbat idag och tjänat lite pengar, medan Fanny och Marcus åkte hem. Tråkigt! Men till sommaren ska dom ju vara här i 3 veckor!! Sedan ska jag försöka ta mig ner till Västerås innan sommaren, men det är ju tävlingar till både höger och vänster.

Har hunnit med att rida för Elisabeth också och idag provade vi på kandar. Det gick väl faktiskt helt okej för att vara första gången! Imorgon tar vi nya tag och då ska hon rida en sväng. KUL!

Nej, nu avslutar jag påsken så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0