Bullrekord

Ikväll har jag varit och satt bullrekord hos ÅM. Jag tänker faktiskt inte säga hur många jag åt, för de blev på tok för många. Mer än dubbelt så många som ÅM till och med!

Nu håller jag på baka morotsbröd. Så fort det är klart hoppar jag i säng! Med min otur vaknar jag säkert före sju imorgon också bara för att jag är ledig. Fast dagen är uppbokad ändå. Åker till Lycksele och tränar och sedan ska jag väl svänga förbi på centrum en sväng när man lix är där.

Världens bästa kusin Jesper fyller 14 år idag! GRATTIS! Önskar jag vore där idag.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jamen konstigt att du åt fler än jag, jag har ju en extra bulle i ugnen ;O)

2008-03-12 @ 10:04:29
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0