Klädparty

Trevligt ikväll på partyt med kul sällskap och gott fika! Ursöta barnkläder, men inga sådana kryssade jag för i orderlistan. Det lär nog dröja ett par år till innan jag handlar sådant till egna barn. Dock kommer det ju en i sommar som jag kan små kläder till. Däremot kryssade jag i lite kläder till mig som föll under mammakategorin. Inte mammakläder utan kläder för mammor (och för mig). Ja, ni fattar.

Sedan lyckades jag klicka hem lite ifrån Ellos nu när jag kom hem. Så nu väntar jag med spänning på kläderna!

Det lutar åt Västerås över midsommar, men jag har inte riktigt bestämt mig. Inga passande flygtider, så i så fall måste jag köra bil ner när jag slutat jobba på torsdag kväll. Lite smådrygt faktiskt. Jag skulle haft med mig ett sällskap.

Imorgon ska jag sälja plant. Ska bli kul! Bäst att hoppa i säng så jag är fit for fight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0