Vintage

Igår kväll åkte jag, Fanny, pappa och Joel till Gunnarn för ordna lite. Jag och Fanny skulle titta igenom vad jag har för saker inför flytten och leta en tavla och pappa och Joel skulle göra lite annat. Men tror ni jag och Fanny gjorde något av det vi skulle göra? Nej! Vi hittade farmors alla garderober och slet ut precis alltihopa. Vilka fynd vi gjorde! Och ändå har vi den största klädkammaren kvar. Sjukt kul var det! Vi kom hem med en hel hög med kläder...

Så nu blir det en tripp igen till Gunnarn för att titta på resten av kläderna OCH för att göra det jag egentligen skulle göra - kolla var jag har och inte har inför flytten. Så jag vet vad som behövs.

Bilder på guldklimparna kommer...


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul! Önskar jag också kunde göra såna fynd, men de slängde alla farmors kläder

2008-07-17 @ 18:58:42
URL: http://idaroennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0