Sex And The City

Jag, Mejan och Stannapanna gick och såg bio igår kväll. Väl där skålade vi med vin och jag hade riktigt trevligt. Filmen var bra och jag kom på mig själv med att sitta och småle vissa stunder. När Fanny sett klart skolådan ska jag låna den och säkerligen sitta klistrad framför tvn.

Efter bion gick vi vidare och drack ännu mer vin och surrade. Jag hade himla trevligt hela kvällen! Tyvärr gick jag hem före alla andra eftersom Boggi stod i Lönnberg och jag kunde ju inte köra så jag var tvungen att hitta chaffis som både kunde köra hem bilen från Folkets hus och hämta Boggi. Men det löste sig tillslut och helt plötsligt satt jag i en bil på väg till Vilhelmina för att köpa mat. Åt en supergod hamburgare och drack lite mer vin. Hemma kl 03.00 och jag ramlade i säng.


Men jag älskar sådana spontana kvällar där det händer så mycket roligt. Tänk om det kunde vara så här varje dag. Vilket roligt liv man skulle ha - jämt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0